• POLSKI
  • ENGLISH
  • InterAlia

    pismo poświęcone studiom queer

    • start
    • aktualny numer
    • artykuły bieżące
    • archiwum
    • recenzje
    • zapowiedzi
    • ↓ czytaj
      • aktualny numer
      • artykuły bieżące
      • archiwum
      • recenzje
      • zapowiedzi
    • ↓ więcej
      • subskrypcja
      • publikuj
      • redakcja
      • rada naukowa
      • kontakt
      • facebook
    • abstracts
    • articles
    • peer reviews

    poprzednie numery


    Nr 14/2019 Różowy język


    Nr 13/2018


    Nr 12/2017 Entre Otros/As: Perspectivas Queer En El Mundo Hispánico


    Nr 11b/2016 Brzydkie Ciała: queer wobec choroby, niepełnosprawności i starości


    Nr 11a/2016 Ugly Bodies: Queer Perspectives on Illness, Disability, and Aging


    Nr 10/2015 Wymiary męskości


    Nr 9/2014 Bodily Fluids


    Nr 8/2013 Nienormatywne praktyki rodzinne


    Nr 7/2012 Queer Radicalisms / Radykalizmy queer


    Nr 6/2011 Queerly Social / Społeczni inaczej


    Nr 5/2010 Is there a gay bias in queer studies? / Czy w badaniach nad odmiennością seksualną przeważa perspektywa gejowska?


    Nr 4/2009


    Nr 3/2008-2009


    Nr 2/2007


    Nr 1/2006


    • subskrypcja
    • publikuj
    • redakcja
    • rada naukowa
    • kontakt
    • facebook

    recent comments

    • Dominika 16 stycznia 2021 at 22:15 on [abstracts] Julia Szołtysek
    • Lukas 15 stycznia 2021 at 07:44 on [abstracts] Julia Szołtysek
    • Jarek 6 grudnia 2020 at 14:37 on [abstracts] Queer_feminist perspective on the discipline to be a “good mother” in Germany
    • Jarek 5 grudnia 2020 at 15:41 on [abstracts] The Lived Experiences of Queer* Teachers in Turkey within the scope of Neoliberal School Policies and Institutionalized Heteronormativity
    • Rafik 3 grudnia 2020 at 21:18 on [abstracts] Queer_feminist perspective on the discipline to be a “good mother” in Germany
    • Rafik 3 grudnia 2020 at 21:13 on [abstracts] The Lived Experiences of Queer* Teachers in Turkey within the scope of Neoliberal School Policies and Institutionalized Heteronormativity
    • Dominika 3 grudnia 2020 at 20:06 on [abstracts] Queer_feminist perspective on the discipline to be a “good mother” in Germany
    • Dominika 3 grudnia 2020 at 20:00 on [abstracts] The Lived Experiences of Queer* Teachers in Turkey within the scope of Neoliberal School Policies and Institutionalized Heteronormativity
    • Antke 3 grudnia 2020 at 11:17 on [abstracts] Queer_feminist perspective on the discipline to be a “good mother” in Germany
    • Antke 3 grudnia 2020 at 11:08 on [abstracts] The Lived Experiences of Queer* Teachers in Turkey within the scope of Neoliberal School Policies and Institutionalized Heteronormativity
    oryginalny projekt graficzny: mfka
    wykonanie pierwotnej wersji: freja
    modyfikacja i dostosowanie do wp: ts
    motyw: interalia by ts / na bazie: underscores